Onsdag - Äckeldag - 1 vecka kvar

Hej alla små bloggläsare.


Andra gången jag försöker skriva ett inlägg, när jävel internet ska " Sluta fungera " och " Stängde fliken och startade upp den igen ".
Jävla trams, hela mitt inlägg försvann! :(

Nä, nu ska jag inte göra den här dagen värre. Hela skolan luktade bajs idag. Då menar jag verkligen ko-bajs.
Sen är det någon dum idiot utan hjärnceller, som hade gått runt och sprayat perfym. SOM OM DET BLIR BÄTTRE?

Nu ska jag använda mig av det som finns kvar av den här onsdagen, till att ligga i min underbara stora gosemys säng och försöka skriva mitt arbete. Tack & Hej.

Just det! En vecka kvar tills jag far till England med min " Underbara " klass! Naerå, ni är fööör goa!

Tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0