Tionde Januari

Har mycket att skriva men jag ska försöka att fatta mig kort hehe.. Första skoldagen idag då! Kändes så jävla dåligt imorse, var på dåligt humör pga av en grej som jag mått dåligt av i en vecka nu, sedan så fick vi nya platser och jag sitter längst fram?!?! ASSÅ!!! Sämsta, kan inte hålla på med mobilen eller nåt då buhu :(
Annars så känns skolan ganska så chill... än så länge.. Trodde det skulle bli as mycket franska men det verkar som att vi inte har så mycket faktiskt! YES!

Var på en spring runda med Lisa nyss, hade så jävla ont när vi kom fram, fyfan haha :D Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan äta och göra en läxa tills imorn, hörs later on innan jag lägger mig! :)
Bilder från dagen:
min haka HAHAHHAHA

Tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0