Nyårsnatten

Shuuu. Precis hem kommen! Är så jääävla trött och har ont i magen asså, kill me softly.
Det blev en lugn kväll faktiskt hihi, först hos lisa sen sprang vi ut och kuta runt halva hageby och jag skrek och sjöng haha sen chilla vi ute sen hem till lisa igen och lekte :D Bloggar kanske imorn om jag inte är helt död, godnatt world, 2012 FFS!

haha jag och jonte förut, vi satt och skypa med varran fast vi var i samma rum typ 3 meter från varran höhö



Tankar
Postat av: a m a n d a s f o t o

ville bara säga att vinnaren av iphoneskalet är nu ute! :D



+ vill du tjäna pengar på bloggen? Det gör jag och jag har redan fått ihop lite pengar! Du får 70:- per person, skit bra ju! Bli medlem idag och börja tjäna pengar! Du ångrar dig inte! länk till sidan finns över min header :D

2012-01-01 @ 18:58:42
URL: http://amandapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0