Femte Januari

Kom på att skolan börjar nästa vecka? Allt går så fort! Snart dax att välja till gymnasiet, men först blir det " prova på dagar" se vad jag trivs bäst med :)
Statistiken går uppåt också, det gillas! Ju mer läsare desto mer blogglust får man hihi.
Funderar om jag ska göra en " års resumé " eller vad det heter? Göra ett ihop kok av allt jag gjort 2011, eller aa, dem stora händelserna, har ju inte bloggat hela förra året såå.. får se!

Ska snart göra mig i ordning och dra mig till stan med Saydi och Fia och shopppa loss lite ( får aldrig nog!!) och sedan ska vi äta på Spicy Hot ( en thai resturang typ ). Hörs senare snyggingar! :)


Tankar
Postat av: LINDSHE

åh :D tack för allt! ;D



kram

2012-01-05 @ 20:43:14
URL: http://lindshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0