Bara för att jag har så jävla tråkigt.

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: halv trött/hungrig
Favoritgodis: röda karameller med lakrits i
Är det nåt du absolut inte äter: sånt som ser äckligt ut
Kläder just nu: hähä
Musik just nu: det är knäpptyst
Vad sa du senast: Mhhm.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 1700-talet :D
Sommarplaner: lekalekalekaleka och leva livet och sola& bada
Fisk eller badkruka: Om jag fattar frågan rätt så är jag fisk i poolen och badkruka i sjön och havet :D
Saft eller alkohol: Noo idea, vatten?
Hur många kuddar sover du med: 5
Favoritväder: sol när man är ute, regn när man är inne :D
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: folket, oändlighet med mat och min säng
Spelar du nåt instrument: piano & gitarr
Morgon- eller nattmänniska: natt människa :D
Sparare eller slösare: både och... har mina perioder
Bästa film: vet inte, playa del sol kanske askul
Tror på liv på andra planeter: aa förfan, gröna aliens
Kommer du ihåg din första kärlek: fint väder ute idag :O
Älskar du henne/honom fortfarande: lite monligt i syd väst
Har du några homosexuella vänner: ehh ... vet ej
Tror du på mirakel: nej.. mer karma eller vad det heter
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej hallå
Ser du dig själv som tolerant mot andra: va? nej
Ser du på kärleken som ett misstag: eh kanske efter :D
Hur många barn vill du ha när du blir stor: INGA blä, kanske ändrar mig när jag blir äldre men just nu never ever usch
Bio eller promenad: bio
Är du kittlig: njaaa
Snarkar du? inte vad jag vet..
Stjärntecken? skorpion
Rädd för insekter? jaaa fyfan
Äckligaste insekten: S N I G E L , DOM KAN DÖ HATAHATAHATA BLÄ KRÄKS, och spindel
Största svaghet: att va snäll mot andra :D
Det här är jag bra på: inget, skrika kanske
Bästa bok? miley's själv biografi
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
läsa andras tankar
Vad vill du jobba som? musik eller reseledare.. eller jobba i affär
Chips, morötter eller godis? gurka med dipp?
Pizza eller hamburgare? båda
Skriver du dagbok? 3 dagar när jag var 8 typ
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? bakom örat eller handleden
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) städat
Gungar du på stolen? Nae
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? nej förfan
Vilken hand håller du gaffeln i ? båda
Är du rädd för blod? ja, det luktar järn och det för mig och rysa BLÄ
Saltar du på maten? nej blä
Gillar du att sjunga? jaaaaaaaaaa mitt liv
Anser du att du är stark? ofc
Brukar du sola? när det är soligt :D
Vad gör du om du får hicka? hickar?
Röker du? Nej
Snusar du? Nej
Använder du knark? Aa duvet.
Kaffe, te eller inget? te= bajs kaffe= har inte lärt mig dricka det, förutom is-kaffe
Har du en besatthet? ja, miley

Tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0