LIFE'S WHAT YOU MAKE IT

Hej! Jävla pissskit väder asså, kolsvart när jag gick hem från bussen och regna som fan och blåste askallt!
Konserten igår var helt oförglömlig tillsammans med Star Choir, alla kompisar och kändisar! Blev ju en liten romans där mellan min kompis och en kille från Star Choir .. ;)
Jag och Ida håller på och fixar med en sak.. hmm.. spännande! Vi håller tummarna!

Idag var det i alla fall skola som vanligt. Aldrig varit såhär trött i hela mitt liv asså fyfan. Men jag kämpade mig till skolan och stannade hela dagen. Efter skolan åkte jag ner till stan och åt, efter träffade jag Ida så gick vi på Ungledar kursen och sedan åkte jag hem med Ditte! Nu ska jag kolla tv. Orkar inte lägga upp bilderna idag från konserten! Lägger upp imorgon förhoppningsvis om alla har skickat bilder som vi har tagit.

Bilder från 21/10 när vi sjöng på stan och hade repition i Hörsalen!


Bilder från folkbladet.se
http://www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/default.aspx?articleid=5818960#.TqbJHvSYpaU.facebook

Tankar
Postat av: Anonym

hejsan kära tävlande! nu är tävlingen om en mascara avslutad, och du hittar vinnaren på min blogg! :)

kram, http://hannalovisasol.se

2011-10-27 @ 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0