Första dagen av höstlovet

Orkade inte blogga mera igår så tänkte lägga in lite bilder nu. Jag och Ida gick på stan, sen åkte vi till Hageby och köpte färg sen åkte vi tillbaka till stan och åt. Vi satt och snacka i typ 1 timme om allt , helt plötsligt började golvet vibrera fett läskigthaha. Sen gick vi till bussen.
Vi var i alla fall hos en i klassen och åt och kolla film och dampade :D
Sprayade håret mitt ute på gatan bland alla hus, stog i bh HAHA.

Vi kollade paranormal activity 3, asså wtf det var läskigt typ 3 gånger under 2 timmar? Sämsta.
Sen såg vi Boogeyman, och den var fan asläskig, en kille gick in i ett rum och Boogeyman stog i hörnet i samma rum och killen ser honom inte och exakt när han går in ser jag att Boogeyman står där och så tar Ida mig på knät samtidigt, fyfan vad rädd jag blev asså HAHA.

Just nu kollar jag teve och bara tar det lungt och taggar morgon dagen!!
Lägger in roligare bilder senare när jag fått tag i alla :)

Min mc mat, för dem som ville veta kan ju börja anteckna! :D

Jag och Ida under sminkningen! Vi ska föreställa pumpa huvuden.

Jag vid kvällens slut, utsmetat smink haha :D

Vattnet var såååå mysigt när jag tvättade bort färgen i håret.

Tankar
Postat av: Malin

Hej! Just nu har jag två tävlingar i min blogg, så det vore roligt om du skulle vilja vara med! :D

Vinn presentkort på 150 kr på Smyckesboxen.se:

http://mallemusic.blogg.se/2011/october/vinn-ett-presentkort-pa-150-kr-pa-smyckesboxe.html

Veckans blogg:

http://mallemusic.blogg.se/2011/october/veckans-blogg-vecka-44.htm

2011-11-01 @ 12:44:03
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0