SÖNDAG

Heeeeeeeeej. Lång dag idag hiho. Vaknade vid 12 typ, igentligen vid 11 men jag halv sover ( sover ) en timme också sen kan jag gå ur sängen hehe. Åt typ 2 makaroner sen gjorde jag mig i ordning och jag och Irma gick till Hageby Centrum.
ALDRIG I MITT LIV varit så mycket folk där.. sjukt haha. Vi trängdes för att se Eric Saade, har redan sett honom minst 4 gånger men han är alltid lika bra! Vi orkade inte stå i kö, har redan kort med han på min vägg haha.
Han sjöng 14:00 i en halvtimme ungefär sen åkte vi till stan sen drog jag och Fia till kyrkan och då smsar Irma mig vid 5 och säger att Eric fortfarande skriver autografer.

Jag är ledig imorn yes! Nu ska jag ner och hitta nåt att äta på. Hörs!

jag och Irma igår kväll

Tankar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0