+ Can't find a way to let you in.

Jag vill stå vid din sida. Vill att vi ska vara lika.
Hela tiden känns det som en tävling som aldrig tar slut, det kan vara jag som drömmer. Men så är det nog inte.
Jag vill inte vara så j*vla rädd för dig som jag igentligen är. Men det är slut på det nu.
Din åsikt skiter jag igentligen i, för du är verkligen inte bättre du. Fast det kan kännas så ibland.
När det är bara du och jag så älskar jag situationen. När du ska vara negativ mot en annan människa så hatar jag den.
Nu försöker jag verkligen inte klaga på dig, utan jag hjälper bara mig själv.
Utan dig skulle allt kännas så j*vla tomt, du är bäst, bästbästbästbäst. Men verkligen INTE bättre än mig. Det har tagit ett långt tag för mig att inse att jag äger dig, du vet om det någonstans. Nu skiter jag i det, jag bara gör. Snälla låt mig vara.
Du vet det lika väl som jag.

Tankar
Postat av: ruvejda

Bebis..? Vad har hänt? <3

2011-12-20 @ 12:56:16
URL: http://jetaaaime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0